Komendant Powiatowy Policji w Pułtusku
przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków
wskazane jest wcześniejsze zapisanie się na rozmowę w sekretariacie KPP w Pułtusku pokój 20
lub telefonicznie pod nr tel. 47 70 34 211.
Skargi składane pisemnie za pośrednictwem poczty należy kierować na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Pułtusku
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 3
06-100 Pułtusk
Skargi i wnioski mogą być składane pocztą elektroniczną na adres: kppkpppultusk@ra.policja.gov.pl lub przesłane faksem na numer: 47 70 34 248
Jednostką nadrzędną nad KPP w Pułtusku jest Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu.
W sprawach skarg i wniosków interesanci przyjmowani są w dni robocze przez:
-
Komendanta Wojewódzkiego Policji lub wyznaczonego przez niego I Zastępcę Komendanta lub Zastępców Komendanta w każdy wtorek w godzinach od 13.00 do 17.30;
-
policjantów/pracowników Zespołu Skarg i Wniosków Wydziału Kontroli KWP z siedzibą w Radomiu w każdy wtorek w godz. od 8.00 do 17.30, w pozostałe dni służby/pracy w godz. od 8.00 do 15.30.
Interesanci przyjmowani są w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59.
Na rozmowę z Komendantem Wojewódzkim Policji z siedzibą w Radomiu lub wyznaczonym przez niego I Zastępcą Komendanta lub Zastępcami Komendanta – interesanci przyjmowani są po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym na numer 47 701 22 02/ fax. 47 701 35 56 lub też osobistym w ramach pełnionego dyżuru skargowego przez policjantów/pracowników Zespołu Skarg i Wniosków Wydziału Kontroli KWP z siedzibą w Radomiu.
Skargi/wnioski można składać:
-
listownie na adres:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul.11-go Listopada 37/59
26- 600 Radom
-
osobiście – w Wydziale Kontroli KWP z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59 - w dni służby/pracy w godz. od 8.00 do 15.30
-
faksem – na numer: 47 701 35 56
-
za pośrednictwem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres: skargi.kwp@ra.policja.gov.pl (warunkiem załatwienia takiej skargi jest podanie adresu pocztowego do korespondencji - nie ma możliwości przesłania odpowiedzi pocztą elektroniczną)
Skarga/wniosek powinny zawierać:
-
imię i nazwisko wnoszącego,
-
dokładny adres do korespondencji,
-
dokładny opis zdarzenia.
WAŻNE: |
Skargi/wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego - pozostawione będą bez rozpoznania. |
WAŻNE: |
Skargi/wniosku - nie można złożyć telefonicznie. |
WAŻNE: |
Skargi/wnioski - można składać w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą. |
ART. 225 § 1 KPA
"Nikt nie może być narażony na jakikolwiek uszczerbek lub zarzut z powodu
złożenia skargi lub wniosku albo z powodu dostarczenia materiału do publikacji
o znamionach skargi lub wniosku,
jeżeli działał w granicach prawem dozwolonych".
"Granice tej ochrony wyznacza zgodność z prawem działania osoby
składającej skargę lub wniosek.
W związku z tym ochronie nie podlega osoba, która poprzez
wniesienie skargi lub wniosku narusza dobra chronione innych osób,
dopuszczając się przestęstwa oszczerstwa, zniesławienia lub zniewagi,
albo tez ujawnia prawnie chronione informacje".
J.Borkowski, w: Adamiak, Borkowski, Komentarz 2004, s. 813